Ćwiczenia na cellulit
Zobacz
Potrzebujesz sprawdzonego kremu na cellulit?
Sprawdź nasz ranking najlepszych kremów na cellulit.

Ćwiczenia na cellulit – jakie są najskuteczniejsze, dają najlepsze efekty, a przy okazji pomagają ujędrnić i uelastycznić skórę na różnych jej obszarach. Cellulit jest dość powszechny. Występuje zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Występuje na różnych częściach ciała. Istnieją sprawdzone i skuteczne metody, które pozwolą na pozbycie się go. Są to przede wszystkim różnego rodzaju ćwiczenia na cellulit. Uzależnione są od miejsca problemu, w którym się znajduje. Należy pamiętać, że aby odnieść zamierzony efekt należy wykazać się sumiennością i starannością wykonywanych ćwiczeń. Bardzo ważna jest systematyczność wykonywanych ćwiczeń.

Jednorazowe ćwiczenia, wykonywane w nieodpowiedni sposób, od niechcenia, nie wykonywane regularnie, nie pomogą nam pozbyć się cellulitu. Efekty nie będą także zauważalne od razu. Należy wykonywać ćwiczenia przez dłuższy okres, czasu aby zauważyć efekty. Problem cellulitu, nie jest do rozwiązania po jednorazowych ćwiczeniach. Należy uzbroić się w cierpliwość i sumiennie podejść do tematu.

Czy ćwiczenia na cellulit są skutecznym sposobem, aby go zredukować?

Odpowiedź na to pytanie to zdecydowane: tak. Ćwiczenia na cellulit to jeden z najskuteczniejszych sposobów na jego zniwelowanie, ponieważ cellulit to przerośnięta tkanka tłuszczowa. Aby się pozbyć cellulitu należy go rozbić na drobniejsze grudki, spalić i wydalić z organizmu. Na ćwiczenia potrzebujemy energii, ćwicząc podkręcamy procesy metaboliczne, dodatkowo pocimy się, wraz z czym nasila się także detoksykacja, a to już dwa czynniki przyspieszające redukcję cellulitu.

Jak wspomagać ćwiczenia na cellulit?

Do cellulitu prowadzą złożone przyczyny, dlatego naprawdę skuteczna walka z nim powinna obejmować wszelkie dostępne, znane ze skuteczności metody. Co warto wdrożyć, oprócz ćwiczeń, aby jak najszybciej zredukować pomarańczową skórkę?

Zdecydowanie powinny to być:

  • kremy – dobre kremy, balsamy i sera na cellulit wesprą skórę od zewnątrz. Dzięki nim przez naskórek także możemy dostarczyć składników, które przyspieszają procesy lipolizy i detoksykacji, a także poprawiają mikrokrążenie. Jakich składników szukać w dobrych kremach na cellulit. Zdecydowanie kofeiny, guarany, zielonej kawy bo te działają wielokierunkowo. Ekstraktów na naczynka: z miłorzębu, kasztanowca, ruszczyka. Alg i bluszczu pospolitego, które nasilają wydalanie związków toksycznych.
  • dieta – niskokaloryczna dieta, zawierająca produkty przyspieszające metabolizm np. błonnik i witaminy i mikroelementy poprawiające jakość skóry to zdecydowanie dobry pomysł. Szczególnie polecane w diecie na cellulit są takie produkty jak banany, brokuły, buraki i jajka, a także przeciwzapalne, bo zawierające kwasy omega pestki, orzechy i ryby morskie.
  • nawodnienie – woda nie tylko nawilża skórę, co przekłada się na jej wygładzenie, ale także wspiera usuwanie z organizmu toksyn. Dlatego, aby przyspieszyć działanie ćwiczeń na cellulit warto pić duże ilości mineralnej wody niegazowanej. Około dwóch litrów wody dziennie lub zielonej herbaty albo innych herbat ziołowych.

Jakie są ćwiczenia na pozbycie się cellulitu?

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu są różne. Można znaleźć wiele ciekawych, przykładowych ćwiczeń na stronach internetowych, blogach, poświęconych ćwiczeniom na cellulit lub skorzystać z ćwiczeń udostępnionych w internecie.Tam zobaczymy jakie ćwiczenia przeznaczone są na daną partię ciała, w jakich odstępach należy je wykonywać i ile powtórzeń powinny zawierać. Są to przykładowe, aczkolwiek przetestowane ćwiczenia przez wielu użytkowników, dające zdumiewające efekty. Nie wymagające dużego wkładu finansowego.

Ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach:

  • jednym z takich ćwiczeń na uda i pośladki jest robienie przysiadów przy wykorzystaniu sztangi. W tym przypadku pozbywamy się niechcianego cellulitu, a przy okazji rzeźbimy mięśnie czworogłow tylne i przednie oraz uruchamiamy mięśnie pośladków. W tym przypadku korzystamy z obciążenia w postaci sztangi o wadze od 5 kilogramów do 10 kilogramów. Nie jest to zbyt duże obciążenie. Należy jednak pamiętać aby zacząć od mniejszego obciążenia i systematycznie je zwiększać.
  • sposób na cellulit na udach to także robienie wykroków. Jest to metoda, która polega na robieniu wykroków w taki sposób, aby nie opuścić kolan na podłogę. Jest to ćwiczenie, które doskonale sprawdza się w rzeźbieniu nóg. Ćwiczenia powinny być wykonywane w 3 – 4 seriach po 10 – 15 powtórzeń na jedną nogę. Jest to doskonałe ćwiczenie, które modeluje zarówno rzeźbę nóg jak i mięśnie pośladków. Skóra staje się elastyczna i ujędrniona.

Wiele osób zadaje sobie pytanie cellulit na udach jak się go pozbyć w skuteczny i efektywny sposób, dający duże rezultaty. Nic nie przychodzi od razu. Bardzo ważne są systematyczne ćwiczenia. Można do tego celu wykorzystać filmy instruktażowe, które znajdziemy na wielu stronach internetowych. Znajdziemy tam ćwiczenia, sposób ich wykonania, ilość serii, które należy powtórzyć. Jest to metoda, dzięki której unikniemy ćwiczeń na siłowni czy w klubach fitness. Można je wykonywać w zaciszu własnego domu. Jednym z takich ćwiczeń, które pomoże nam zarówno w pozbyciu się cellulitu na udach i pośladkach, a przy okazji wymodeluje mięśnie ud oraz pośladków jest wyrzut nóg w klęku podpartym. Jest to ćwiczenie, które wykonujemy w pozycji klęczącej podpierając się rękami z przodu. Nogi wykopujemy do góry. Serie należy powtarzać naprzemiennie. Raz jedna noga, raz druga noga.

Kolejnym się łatwym, nieskomplikowanym ćwiczeniem, które można wykonywać w zaciszu własnego domu bez nakładów finansowych są przysiady na cellulit. Jest to bardzo proste ćwiczenie, które rzeźbi, modeluje sylwetkę, wzmacnia mięśnie i pomaga walczyć z cellulitem.

Cellulit na udach ćwiczenia to przede wszystkim:

  • robienie przysiadów,
  • robienie przysiadów z obciążeniu, w tym wypadku ze sztangą o wadze od 5 do 10 kilogramów,
  • robienie wykroków, naprzemiennie, seriami, raz jedna noga, raz druga,
  • wyrzut nóg w klęku podpartym.

Bieganie a cellulit to nie jest dobry sposób na pozbycie się cellulitu. Jest to ćwiczenie na świeżym powietrzy, które tylko i wyłącznie pomoże nam na pozbycie się zbędnych kilogramów, zbędnej tkanki tłuszczowej, pomoże w redukcji masy ciała. Dodatkowo nie jest to metoda przeznaczona dla osób z dużą nadwagą oraz otyłością. Bieganie, truchtanie obciąży stawy. Nie jest to metoda polecana na walkę z cellulitem. Można w ten sposób wzmocnić mięśnie, ale jest to rodzaj ćwiczenia przeznaczony dla ludzi o normalnej masie ciała, które nie mają nadwagi i otyłości.

Ćwiczenia na cellulit są skuteczną metodą. Warto jednak pamiętać aby wykonywać je rzetelnie, sumiennie, systematycznie. W innym przypadku nie osiągniemy pożądanego rezultatu. Warto także dodać, że bardzo ważna jest też zdrowa dieta. Należy pamiętać o zdrowym odżywianiu się. Jedzeniu systematycznym, kilku posiłków dziennie, w niewielkich ilościach. Dieta antycellulitowa powinna zawierać witaminy, minerały, tłuszcze pochodzenia roślinnego, białko, nabiał, węglowodany. Należy unikać potraw smażonych, dań gotowych, słonych przekąsek, słodyczy.

Bibliografia

1. Karen Fischer, Younger Skin in 28 Days: The Fast-track Diet for Beautiful Skin and a Cellulite-proof Body, 2013
2. Foster, Helen, Tschüss Cellulite!: Der 6-Wochen-Plan mit 7 Methoden. Edition XXL, 2008
3. C. Rona, M. Carrera, E. Berardesca, Testing anticellulite products, International Journal of Cosmetic Science, 2006

3.2/5 - (9 votes)
SERUM - KREM ANTYCELLULITOWY VIALISE
✅ nowoczesne serum antycellulitowe
✅ potęga działania kilku składników aktywnych jednocześnie
✅ Naturalne składniki aktywne, BEZ SLS, BEZ PARABENÓW
✅ skuteczna redukcja cellulitu
✅ sprawdzona formuła składników aktywnych
Już teraz poznaj serum antycellulitowe VIALISE. Dowiedz się więcej na stronie producenta. Poznaj serum, któremu ufa ponad 1000 klientek miesięcznie!
KUP TERAZ na stronie producenta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

+ 53 = 56