Cellulit to problem, z którym zmagają się nie tylko otyłe kobiety, ale również te szczupłe. Najczęściej jest on wynikiem braku aktywności fizycznej oraz nieodpowiedniej diety składającej się głównie z wysoko przetworzonych produktów spożywczych. W celu pozbycia się pomarańczowej skórki warto postawić nie tylko na dobrze dobrane kosmetyki, ale również na odpowiednią dietę. Jaka jednak dieta na cellulit na udach sprawdzi się najlepiej?

Błonnik to podstawa

Skuteczna dieta na cellulit powinna być przede wszystkim bogata w błonnik, ponieważ pomaga on oczyścić organizm ze zbędnych produktów przemiany materii oraz toksyn, które doprowadzają właśnie do rozwoju cellulitu. Z tego też względu w codziennym menu nie powinno zabraknąć świeżych owoców i warzyw, pełnoziarnistych produktów spożywczych takich jak razowy chleb, ciemne makarony i kasze, a także kiszonek i fermentowanych napojów mlecznych (kefir, maślanka, jogurt naturalny). Wszystkie wymienione produkty dostarczają organizmowi nie tylko dosyć dużych ilości błonnika, ale również witamin i minerałów, dzięki którym skóra staje się piękna i gładka. Jeśli chodzi o dieta na cellulit jadłospis, to należy pamiętać przede wszystkim o tym, iż w ciągu dnia najważniejsze jest śniadanie, które powinno być pożywne, a najlepiej w tym przypadku sprawdzi się owsianka z owocami, smoothie lub kanapka z chudą szynką i sezonowymi warzywami. Z kolei, jeśli chodzi o kolację, to nie powinna być ona zbyt obfita i niezwykle ważne jest to, aby została skonsumowana najpóźniej na 3 godziny przed snem.

Sprawdź też jakie ZIOŁA na cellulit będą najlepsze!

Nawadnianie organizmu

W walce z cellulitem bardzo ważną rolę odgrywa również woda, ponieważ pomaga oczyścić organizm z zalegających w nim złogów oraz toksyn, które przyczyniają się do szybkiego rozwoju pomarańczowej skórki. Z tego też względu każdego dnia warto wypijać co najmniej 2 litry płynów. Chodzi tutaj głównie o niegazowaną wodę, soki warzywne i owocowe, herbatki ziołowe oraz zieloną i czerwoną herbatę.

Kosmetyki na cellulit

Oprócz odpowiedniej diety warto również postawić na kosmetyki, które sprawią, że skóra stanie się jędrna, nawilżona oraz wygładzona. Bardzo dobrym produktem jest krem Vialise, który w swoim składzie nie zawiera żadnych chemicznych substancji a jedynie naturalne ekstrakty roślinne. Substancje znajdujące się w tym kremie pomagają wzmocnić naczynka, a także rozbijają komórki tłuszczowe.

Jak powinna wyglądać dieta na cellulit?
Podobało Ci się?

8 thoughts on “Jak powinna wyglądać dieta na cellulit?

  1. Ciekawy artykuł. Błonnik w ogóle dobrze działa na organizm 😀 Jak ktoś nie lubi pić błonnika, bo ma specyficzny smak, to można właśnie go wpleść w dietę jedząc produkty pełnoziarniste 🙂 Albo jeść suszone owoce 🙂

  2. Jestem szczupła ale mam okropny cellulit na pupie. Zaczęłam z tym walczyć i po 4 miesiącach jest ogromna różnica, ale
    po 1 – pije mnóstwo wody, zieloną herbatę i nie jem śmieci
    po 2 – ćwiczę co najmniej 4 razy w tygodniu
    po 3- używam dobrych kosmetyków do peelingu i masażu (najpierw był to Body Spa ale się przerzuciłam na vialise, bo wg mnie jest lepsze)
    i tak ciągle. Inaczej stosując tylko 1 z tych rzeczy nie byłoby wielkiej zmiany 😉

  3. Ja nie jestem wytrwała w dietach 🙁 Próbowałam ćwiczeń i diety na cellulit, ale mam słomiany zapał. Mam nadzieję , że same tabletki i kremy na cellulit wystarcza , bo inaczej nie pokaże się w kostiumie na plaży 🙁

  4. U mnie nic nie działa. Chyba jedyną drogą są już tylko zabiegi, które pomogą usunąć cellulit… szkoda, że takie to kosztowne. Ale chcę mieć ładne nogi i pupę na lato : – )

  5. Ja stosuję serum Vialise, który ma same naturalne składniki. To mnie przekonało do tego kosmetyku: ekstrakt z bluszczu, ekstrakt z ruszczyka kolczastego, ekstrakt z kasztanowca, ekstrakt z bylicy boże drzewko, algi oraz kofeina 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *